Op de hoogte blijven van het laatste NOVA-nieuws en nieuws aanleveren?

27 sep Op de hoogte blijven van het laatste NOVA-nieuws en nieuws aanleveren?

Wekelijks verschijnen er meerdere nieuwsberichten op onze website en onze socialmediakanalen. Dit is zeer uiteenlopend nieuws; zo kan het gaan over hele praktische zaken (zoals het taken- en trainingsschema), actuele zaken (zoals de coronamaatregelen), maar bijvoorbeeld ook over leuke uitjes of andere activiteiten.

Hoe blijf ik op de hoogte van al het NOVA-nieuws?
NOVA heeft verschillende digitale communicatiemiddelen. Naast dat je de website in de gaten kunt houden, kun je ons volgen op Facebook en Instagram. Op deze sociale media plaatsen wij meerdere dagen per week berichten. NOVA beschikt ook over een Twitter– en LinkedIn-pagina.

Een belangrijk kanaal om te volgen om al het nieuws mee te krijgen, is de nieuwsbrief. Deze verschijnt iedere woensdagavond en bevat al het nieuws dat in die week op de website is geplaatst. Ontvang jij de nieuwsbrief nog niet? Schrijf je dan hier in.

Kan ik zelf ook nieuws aanleveren?
De communicatie commissie beheert de website en schrijft zelf nieuwsberichten, maar ook jij kunt nieuws aanleveren. Dat moedigen wij ook aan! Dit kunnen naast nieuwsberichten ook leuke foto’s zijn die wij op onze sociale media kunnen delen.

Commissies, leden, ouders en vrijwilligers kunnen iets op de website en andere kanalen laten publiceren door een tekst en foto’s of afbeeldingen te mailen naar redactie@kvnova.nl. Voor de site ontvangen we in ieder geval graag ‘plaatsklare’ stukjes tekst en een foto/afbeelding, indien van toepassing. Wij lezen de tekstjes en passen deze eventueel iets aan. Het streven is om al het nieuws dat op de website moet komen zo snel en volledig mogelijk te plaatsen.

Wat kan ik doen als ik een fout zie op de website?
Kom je een fout of een verouderd schema tegen op de website of heb je een andere opmerking over iets wat op de site staat? Schroom niet om contact met ons op te nemen via redactie@kvnova.nl, dan passen wij dat zo snel mogelijk aan.

De communicatie commissie,
Wesley Metz en Renske van Kempen