Verzoek om Corona-gerelateerde zaken te melden

13 dec Verzoek om Corona-gerelateerde zaken te melden

Corona gaat helaas weer flink rond door Nederland. Om goed zicht te houden op of Corona ook NOVA binnendringt, willen we graag snel op de hoogte worden gebracht van alle corona-gerelateerde zaken die er spelen bij onze leden. Zo kunnen we zo snel mogelijk schakelen bij besmettingen.

Het afgelopen 1,5 jaar hebben meerdere leden ons corona-gerelateerde zaken gemeld en dat is heel fijn. We willen iedereen hier nog een keer op wijzen. Onder corona-gerelateerde zaken verstaan wij bijvoorbeeld:

• Je hebt positief geteste personen op school/werk.
  • Een vriend/vriendin die je onlangs nog hebt gezien, blijkt corona te hebben.
  • Je bent zelf of een huisgenoot is besmet met het coronavirus en je komt dus een tijdje niet naar NOVA.

Het melden is uiteraard vrijwillig en kan gedaan worden via tc-bestuur@kvnova.nl. In principe volgen wij de aanwijzingen en het beleid van de GGD. Toch kan het zo zijn dat wij als bestuur een ander besluit nemen om extra zekerheid in te bouwen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een verzoek om een bepaalde periode niet te komen sporten.

Dank alvast voor jullie medewerking! Als we hier allemaal secuur mee omgaan, houden we NOVA samen een veilige sportomgeving.

Het NOVA-bestuur