Aangepast trainingsschema zaal | Per 7 december

06 dec Aangepast trainingsschema zaal | Per 7 december

Het KNKV heeft op 30 november een besluit gecommuniceerd over de korfbalcompetities. Het besluit komt op het volgende neer:

– Breedtekorfbalcompetities gaan gewoon door. Dit betekent dat onze jeugdteams en Nova 3 en 4 gewoon hun wedstrijden blijven spelen op zaterdag als die vóór 17:00 uur zijn afgelopen, tenzij anders vermeld.
– Wedstrijdkorfbalcompetities liggen stil. De wedstrijden mogen doorgaan, maar de uitslagen tellen niet mee. Hier komt een alternatieve competitie voor. Bij Nova spelen het eerste en het tweede wedstrijdkorfbal.
– De competitie voor onze twee midweekteams ligt er helaas helemaal uit.

De Technische Commissie van Nova is de afgelopen week druk bezig geweest om te kijken welke mogelijkheden er zijn om onze leden zoveel mogelijk te laten sporten, ondanks de beperkingen. Zo maken we er met z’n allen het beste van in deze gekke tijd.

Dit heeft geresulteerd in onderstaand trainingsschema dat geldig zal zijn tot en met zondag 19 december.