Beslis mee tijdens de Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering

29 aug Beslis mee tijdens de Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering

Ieder jaar vindt weer de ledenvergadering plaats. Alle leden zijn uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn. Er wordt gesproken over de toekomst van NOVA, wordt besloten over eventuele contributieverhoging en gestemd of we misschien toch een schaakclub willen zijn. Tenminste…. dat laatste zal niet geval zijn, maar het is wel belangrijk dat iedereen hiernaartoe komt!

Datum:  Woensdag 9 september 2015
Tijd:      20.00 uur
Voor:     Leden, jeugdleden v.a. 16 jaar, ouders/verzorgers van leden en donateurs.
Waar: . .CasaNova, clubhuis.
Boekje: JAV NOVA 2015

Omdat we een vereniging zijn is het verplicht om deze vergadering te houden. Ook moet minimaal 25% van de leden hierbij aanwezig zijn (anders zijn de besluiten niet geldig en de afgelopen jaren was de opkomst wat aan de magere kant.). Kun je hier helaas ècht niet bij zijn? Dan mag je iemand anders machtigen om voor jou te stemmen. Vul daarvoor dit formulier in en geef het uitgeprint aan iemand mee die wel gaat.

We willen NOVA 4 en 5 aanraden om te gaan trainen van 19-20u op deze dag. NOVA 3 heeft namelijk ook een inhaalwedstrijd vanaf 20u.