Annelies neemt na 15 jaar afscheid van de Communicatie Commissie

01 jun Annelies neemt na 15 jaar afscheid van de Communicatie Commissie

15 jaar geleden begon Annelies Kreuger met het helpen bij de geprinte versie van het Nova-Nieuws. 15 jaar al.. vraag jij je dan af, is ze zo oud dan…? Nee, ze begon al heel vroeg als vrijwilliger bij de Communicatie Commissie. We kunnen het ons haast niet meer voorstellen, maar het Nova-Nieuws werd -in het kader van kostenbesparing- zwart-wit geprint en door vrijwilligers als post aan huis bezorgd. Een hoop sorteren en nietjes dus. Annelies werkte vervolgens mee aan de lancering van 2 (of waren het 3?) nieuwe websites, het opzetten en onderhouden van onze Facebook-pagina’s, introductie van de digitale nieuwsbrief en Twitter.  Ook was ze lange tijd Communicatie Commissie-voorzitter en daarmee ook bestuurslid van Nova. Vorig jaar gaf ze het bestuurslid-stokje al door aan Laura en besloot nog één jaar te blijven als commissie-lid. Vanaf volgend jaar zal Renske van Kempen de Communicatie Commissie versterken en daarnaast is er plek voor nog iemand..

Annelies, we willen je als -communicatiecollega’s- bedanken voor je werk al die jaren!

Communicatie Commissie
Laura van Rooijen-Rademakers
Lisa Rademakers
Birgit Rademakers

Ps – wil jij ook nieuws op de Nova-site plaatsen? Mail je berichtje dan naar redactie@kvnova.nl.