ClubSupport van start! | Rabobank leden kunnen nu stemmen

05 okt ClubSupport van start! | Rabobank leden kunnen nu stemmen

Vanaf vandaag is de Rabobank ClubSupport actie van start gegaan. Alle Rabobank leden worden uitgenodigd om hun stem uit te brengen. Dit doe je door in te loggen in de Rabo-app of op de website en via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op Rabo ClubSupport.

Ieder lid ontvangt 5 stemmen, waarvan maximaal 2 stemmen op dezelfde vereniging mogen worden uitgebracht. Dit jaar zijn wij een samenwerking aangegaan met FC De Bilt, wij roepen iedereen dan ook op om naast de maximale 2 stemmen voor NOVA de overige stemmen te besteden aan FC De Bilt en een andere vereniging naar keuze.

Ieder Rabobank-lid in onze regio mag op NOVA stemmen! Vergeet dus niet je buren, familie en vrienden te vragen om ook te stemmen op NOVA en FC De Bilt. Hoe meer stemmen voor NOVA, hoe meer geld wij uit de ClubSupport geldpot verdienen.