Commissieleden gezocht!

18 jul Commissieleden gezocht!

Korfbalvereniging NOVA draait volledig op vrijwilligers. Betrokken spelers, leden en ouders zetten zich in om alle taken binnen onze vereniging te vervullen. Samen zijn wij NOVA!

Voor het komende seizoen zijn verschillende commissies op zoek naar nieuwe leden. Hier onder vind je een overzicht van alle vacatures die er op dit moment binnen onze vereniging zijn.

Jeugd Feest Commissie
De Jeugd Feest Commissie (JFC) bestaat uit betrokken ouders die samen leuke activiteiten voor onze jeugd organiseren. Denk hierbij aan het jaarlijkse Dagje Uit, het Sinterklaas Feest, Filmavonden en meer.

De JFC is op zoek naar minimaal 2 ouders met kinderen in de leeftijdscategorie Kangoeroes t/m E (3 – 7 jaar). Interesse? Neem dan contact op met Inge van Eck: nevenactiviteiten@kvnova.nl of 06-33944440.

Sponsorcommissie
Na 10 jaar trouwe ‘dienst’ zijn Frank en Andrew afgelopen seizoen gestopt. Inmiddels hebben wij met Michel Godefroy al 1 nieuw lid gevonden. Om de sponsorcommissie compleet te maken hebben we nog 1 lid nodig. Interesse? Neem dan contact op met Steven Bakker: sponsorcommissie@kvnova.nl of 06-42740007.

Jeugd Technische Commissie
Met de verhuizing van Brigit van Brenk zijn wij niet alleen een selectiespeelster kwijtgeraakt. Brigit was al jaren een gewaardeerd lid van de Jeugd Technische Commissie. Voor het nieuwe seizoen zijn wij dan ook op zoek naar iemand die haar plek kan innemen en samen met Sylvia van der Pas de Jeugd Technische Commissie taken kan uitvoeren. Interesse? Neem dan contact op met Steven Bakker of Sylvia van der Pas: tc@kvnova.nl of 06-42740007.

De Jeugd Technische Commissie is ook op zoek naar 2 coördinatoren, voor de A-Jeugd (INGEVULD) en de F-Jeugd. De coördinatoren volgen onze jeugdspelers en zijn een extra aanspreekpunt voor kinderen, ouders en trainers. Interesse? Neem dan contact op met Steven Bakker of Sylvia van der Pas: tc@kvnova.nl of 06-42740007.

Kantinecommissie
De kantinecommissie is op zoek naar minimaal 1 nieuw lid. Samen met Jacco, Bianca, Tessa, Tanja en Karen ben je het kloppende hart van onze kantine, het middelpunt van onze vereniging. Interesse? Neem dan contact op met Jacco van Heeringen: kantineNova@outlook.com of 06-41300608.

Klusteam (Accommodatie Commissie)
Het NOVA Klusteam bestaat uit handige ouders die graag hun handen uit de mouwen steken. Denk hierbij aan het repareren van de rolluiken, vervangen van buitenlampen, ontstoppen van het riool en veel meer ad-hoc klussen die in en om ons clubhuis nodig zijn gedurende het seizoen. Het NOVA Klusteam is op zoek naar minimaal 2 nieuwe leden. Interesse? Neem contact op met Annemiek van der Ploeg: vrijwilligers@kvnova.nl of 06-27281701