Dagje uit voor alle jeugdleden | meld je hier aan!

03 apr Dagje uit voor alle jeugdleden | meld je hier aan!

preview-dagje-uit-nova
Op zondag 10 september a.s. hebben we ons jaarlijkse dagje uit gepland staan. Dit jaar hebben we besloten om een lang gewenste droom uit te laten komen. We gaan naar De Efteling! Mede door het sparen van de AH-voordeelkaarten, kunnen we voor € 20,00 per persoon naar het sprookjesbos en/of de achtbanen!

Geef je daarom vóór 31 mei a.s. hier op!

Middels automatische incasso wordt begin juni het geld van de rekening afgeschreven.

Als je om welke reden dan ook in een later stadium niet mee kan dan zal het toegangsbewijs gewoon voor je beschikbaar blijven. Zo kan je daar tot eind oktober op eigen gelegenheid van gebruikmaken.

Tijdens het dagje uit zorgt Nova voor drinken en iets lekkers. De kinderen dienen zelf een lunchpakketje mee te nemen.

Voor vragen kun je terecht bij Helen Wennekes, 06-27377117