Doe mee met de Grote Clubactie !

15 sep Doe mee met de Grote Clubactie !

Zaterdag 19 september 2015 start de verkoop van de Grote Clubactie-loten.  Daarmee help je NOVA of je nu meeloopt of loten koopt!

Hoe kun je meedoen en hoe werkt de beloning?

Zo kun je meedoen:

• Kangoeroes , F , E, D, E en C pupillen krijgen per kind een boekje. Hiermee kunnen jullie  langs familieleden, kennissen en buren gaan, om zoveel mogelijk loten te verkopen.  Jullie mogen meedoen met de beloning en het extra prijsje.
  • B pupillen hebben de keuze:  jullie ontvangen allemaal een boekje met loten. Nu kun je ervoor kiezen om langs familieleden, enz. te gaan en mee te doen met de beloning en het extra prijsje. Wil je dit niet, dan zijn jullie verplicht minimaal 2 loten te (ver)kopen.
  • A junioren krijgen per team een boekje en zijn verplicht om minimaal 2 loten te (ver)kopen.
  • De Senioren krijgen per team een boekje en zijn verplicht om minimaal 2 loten te (ver)kopen.

De boekjes ontvang je via de coaches op de training of vóór een wedstrijd.

Beloning:

Ook dit jaar hebben we weer een beloning.

Kinderen die 10 loten verkopen krijgen € 2,00, bij 20 verkochte loten krijg je € 4,00, bij 30 loten € 6,00 enz. Tevens hebben we dit jaar ook een extra prijsje voor degene die de meeste loten verkoopt.  Ook voor nummer 2 en 3 wordt er een prijsje ter beschikking gesteld. Wat de prijsjes zijn, houden we nog even geheim!

Je doet dit voor Nova!

We hopen dat we net zoveel verkopen als de voorgaande jaren en wensen iedereen veel succes. Volle boekjes kunnen jullie in de kantine in de Clubactiedoos doen.

Vragen kun je hier stellen.

De Grote Clubactie-commissie,

Helen Wennekes