Driekamp | zaterdag 6 april

05 mrt Driekamp | zaterdag 6 april

Op zaterdag 6 april vindt er bij Nova een driekamp plaats. Om 9.00 uur zal de dag starten en rond 18.30 uur zijn de laatste wedstrijden gespeeld.

BBQ
Deze gezellige dag sluiten we af met een BBQ. De BBQ bestaat uit verschillende soorten vlees, salade, brood en sauzen. De kosten voor de BBQ zijn €10,- per persoon. Geef je hier op voor de BBQ. Doe dit vóór 30 maart.

Hulp
Deze dag kan niet zonder hulp georganiseerd worden. Je kunt denken aan het opzetten van partytenten, kantinediensten, fluiten van wedstrijden, wafels bakken en verkopen etc. Geef je daarom op via dit formulier. Alle hulp is welkom!

Vragen?
Meer informatie kun je vinden op de site. Heb je nog vragen en/of opmerkingen, mail dan naar toernooi@kvnova.nl of spreek ons aan.

Lotte, Eline, Aranka, Nici en Annabelle