Enorm gezellige ‘Jeu de Borrel’

24 okt Enorm gezellige ‘Jeu de Borrel’

Afgelopen zondag zijn onze jeu de boules-leden samengekomen voor een gezellige borrel. Vanaf 15.00 uur druppelden de eerste leden met hun partners binnen. Sommige fanatiekelingen speelden nog een potje jeu de boules voordat het eerste drankje werd gedronken.

Michel Godefroy en Bianca Baas hebben het initiatief genomen om een borrel mét een heerlijke maaltijd te verzorgen voor onze jeu de boules-groep. Verse saté, patatjes, kroepoek en salades vonden aan het begin van de avond hun weg naar de lange tafel waaraan alle jeu de boulers inmiddels hadden plaatsgenomen. Ook werden de verjaardagen van Agnes en Willem nog gevierd met een lekker borreltje.

Naarmate de avond vorderde, gingen zelfs nog even de voetjes van de vloer op hits uit de jaren 70/80. Al met al een enorm gezellige zondag waarbij veel dank uit gaat naar Bianca en Michel voor het organiseren.