Gezellige ‘Vrienden van NOVA’-avond

12 okt Gezellige ‘Vrienden van NOVA’-avond

Logo Vrienden van NOVA

Op vrijdag 7 oktober was het eindelijk weer eens tijd voor de ‘Vrienden van NOVA’-avond. Door Corona werd de avond voor het laatst georganiseerd in maart van 2019.

De ruim 20 aanwezige Vrienden hebben gezamenlijk de volgende bestedingsdoelen gekozen voor het bijeengebrachte Vrienden bedrag:

• nieuwe bankjes voor op en om het veld voor het kijken van wedstrijden
  • nieuw elektronisch voordeurslot
  • nieuwe beamer

Drie hele mooie bestedingsdoelen waarvan alle leden, jeugd en ouders plezier gaan beleven! Nova Vrienden, bedankt!

De ‘Vrienden van NOVA’ is een groep mensen (ouders, spelers, oud-spelers, etc.) die Nova een warm hart toedragen en dit tot uitdrukking brengen door Nova financieel te steunen. Met de jaarlijkse bijdrage van €50,- kan Nova allerhande zaken regelen die anders onhaalbaar zijn.

Wat er met de bijeengebrachte gelden gebeurt, bepalen de ‘Vrienden van NOVA’ samen op een gezellige avond, meestal in maart/april (dit keer dus in oktober).

Wil jij ook Vriend van NOVA worden? Neem contact op met de Sponsorcommissie via sponsorcommissie@kvnova.nl.