Grote clubactie in een nieuw jasje

21 sep Grote clubactie in een nieuw jasje

Zaterdag 24 september a.s. start de jaarlijkse verkoop van loten van de Grote Clubactie. Ook dit jaar doet NOVA mee en hopen we een mooi bedrag binnen te halen!

De senioren leden krijgen een QR code per team. Alle jeugdleden krijgen een persoonlijke QR code. Deze code staat op hun persoonlijk kaart die aan een key-koord zit. Door loten te verkopen, kun je leuke prijzen winnen, zowel van NOVA voor je team als van de Grote Clubactie voor jezelf. Hoe dit werkt, lees je in de brief die je bij de persoonlijke QR code ontvangt. Deze codes worden komende week uitgereikt. Verkopen via een boekje kan ook nog steeds. De informatie hierover vind je ook in de brief.

Hieronder vinden jullie de algemene verkoopbrieven per jeugdteam:

verkoopbrief kangoeroes

verkoopbrief E-F en Speciaal jeugd

verkoopbrief D-A jeugd

LET OP: de QR-code die op jouw boekje staat, is helaas niet jouw persoonlijk code. Laat kopers dus de QR-code scannen die op jouw persoonlijke kaart staat en niet die op het boekje (dat is een algemene code).

We wensen jullie heel veel plezier met de verkoop!