Hello/Goodbye!

17 okt Hello/Goodbye!

hellogoodbyeNatuurlijk houdt Nova haar leden het liefst voor altijd bij zich, maar af en toe is het niet anders. Leden komen en gaan. In ‘Hello/Goodbye!’ zeggen we ‘Hello’ om onze nieuwste leden te verwelkomen en ‘Goodbye’ om gedag te zeggen tegen leden die vertrekken. Deze keer zeggen we ‘Hello’ tegen maar liefst 18 nieuwe leden! We zeggen tegen één lid ‘Goodbye’.

Hello!

Kangoeroes
Bij de kangoeroes mogen we nu maarliefst 12 nieuwe leden verwelkomen! De meest van hen zijn na de kangoeroedag elke zaterdag langsgekomen om stickers te sparen. Nu hun kaart helemaal vol is, hebben ze besloten om lid te worden van Nova en iedere zaterdag met ons te sporten en spelen! Van harte welkom Jet Aalbers, Daan Berger, Tijn Kooistra, Quint de Lange, Lars de Lange, Menno Booij, Ruben Vermeulen, Kate Vlieger, Ruben de Jong, Nadim Sayeh, Kenji Urk en Dries Nebbeling!

Max Moolenbeek, F2
Max is super enthousiast en schiet al veel ballen in de korf! Het is erg fijn dat de F er weer een sterke jongen bij heeft. Hij heeft het korfbalspelletje heel snel door!

Mark Dijkstra, Rebecca Joosen en Merel van Harn, D1
Mark kwam bij Nova na de ‘vriendjes en vriendinnetjes week’. Hij vond het zo leuk dat hij naast voetbal ook op korfbal wilde! Het schieten op een korf gaat al goed, nu nog proberen niet te lopen bij de doorloopbal.
Rebecca zit vanaf het begin van dit seizoen bij Nova. Ze heeft het erg naar haar zin in het team! Ze doet goed haar best om die lastige doorloopbal onder de knie te krijgen, het gaat dan ook steeds beter.
Merel is in de derde week van het nieuwe seizoen bij Nova gestart. Ook zij had ik het begin wat moeite met alle nieuwe technieken, maar dat gaat al een stuk beter. Merel staat altijd met een glimlach op het veld!

Negar Abdolmaleki, C2
Negar heeft korfbal ontdekt op school. Na 1 training was ze al overtuigd dat ze bij Nova wilde komen spelen. Ze is erg gemotiveerd en probeert om snel bij het niveau van de rest van het team te komen. Het team is blij met deze gezellige meid en hoopt haar snel voor de wedstrijden te kunnen inzetten.

Famke Klinkenberg, B2
Famke is dit seizoen begonnen bij Nova nadat ze korfbal op school leuk vond. Ondanks dat ze alleen af en toe op school had gekorfbald, pikt ze het spelletje heel snel op en doet ze automatisch al veel goed!

Goodbye!

Maud van Velzen, B1
Maud twijfelde aan het eind van vorig seizoen of ze door wilde gaan met korfbal. Haar interesses zijn verschoven waardoor ze korfbal helaas minder leuk vond. Ze heeft het in het nieuwe seizoen nog even geprobeerd, maar helaas heeft ze besloten toch met korfbal te stoppen.