Kampioensweekend bij NOVA!

11 okt Kampioensweekend bij NOVA!

Afgelopen week werden NOVA 3 en Midweek 2 al kampioen, aankomende zaterdag kunnen daar nog een aantal kampioenen bijkomen!

We beginnen het Kampioensweekend met de wedstrijd van onze F1. De F1 bestaat uit (bijna) allemaal kinderen die uit de Kangoeroes zijn doorgestroomd. Het is dan ook super knap dat zij in hun eerste seizoen samen nu al kampioen kunnen worden!

NOVA F1 speelt thuis tegen ODIK F1, de wedstrijd begint om 09:00!

De 2e kampioenswedstrijd van het Kampioensweekend is die van NOVA C1. Onze C1 heeft in de afgelopen weken een aantal nieuwe teamleden mogen verwelkomen. Deze nieuwe leden blijken direct van waarde voor het team waardoor dit weekend voor het kampioenschap wordt gespeeld! Wist je dat de C1 hun eigen Instagram account heeft?

NOVA C1 speelt thuis tegen De Corvers C1, de wedstrijd begint om 09:30!

De 3e kampioenswedstrijd wordt gespeeld door NOVA D2. Dit meidenteam is super fanatiek en gaat er welke wedstrijd vol voor! Ze hebben in de afgelopen 5 wedstrijden al 30 goals gemaakt, dat zijn er gemiddeld 6 per wedstrijd!

NOVA D2 speelt thuis tegen Dalto D3, de wedstrijd begint om 12:25!

Kom zaterdag allemaal naar NOVA om onze toppers aan te moedigen!