Kerstuitje A-jeugd

16 dec Kerstuitje A-jeugd

Een ‘kerstactiviteit on tour’ was zaterdag 14 december het kerst’gala’ voor de A-jeugd. Het traditionele kerstgala had deze transformatie ondergaan, omdat het clubhuis bezet werd door de hockeyers van Voordaan. De Goed Idee Commissie nam de spelers van de A1 en A2 mee naar Prison Island.

In Prison Island werd in groepjes van drie tot vier personen gestreden om zo veel mogelijk punten te behalen bij de verschillende spellen. Dit waren spellen variërend van puzzels en rekensommen oplossen en escaperooms, tot aan spellen met een meer tactisch en fysiek karakter. De teams hadden een uur de tijd dus iedereen ging rennend en vol enthousiasme zo veel mogelijk spellen langs. Uiteindelijk had het team ‘De Kerstballen’, bestaande uit Suus, Noor, Nora en Marion, de meeste punten behaald en dus de wedstrijd gewonnen!

De avond werd nog gezellig afgesloten met hapjes en drankjes bij onze voorzitter Pieter Keuning thuis. Hier werden nog spelletjes zoals weerwolven en 30 seconds gespeeld. Het was een gezellige avond!

Dank aan de Goed Idee Commissie voor de organisatie van dit uitje!