Klachten? Blijf thuis | Ook kinderen

09 mrt Klachten? Blijf thuis | Ook kinderen

Naar aanleiding van een recent besmettingsgeval willen wij nogmaals benadrukken dat leden met corona-gerelateerde klachten niet naar NOVA komen. Dus heb je last van een neusverkoudheid, een loopneus, niezen, keelpijn, (licht) hoesten, benauwdheid, verhoging, koorts en/of plotseling verlies van reuk of smaak? Blijf thuis en laat je testen! Dit geldt dus ook voor kinderen met bijvoorbeeld een snotneus.

De besmetting heeft niet bij NOVA plaatsgevonden en alle betrokkenen zijn op de hoogte gebracht. We hebben hierin direct de adviezen van de GGD opgevolgd.

Heb je vragen over hoe NOVA omgaat met corona-gerelateerde zaken? Mail naar tc-bestuur@kvnova.nl. Meld ook altijd via dit mailadres corona-gerelateerde zaken.