Klant bij Ford Broekhuis De Bilt? Geef het snel door aan de sponsorcommissie!

10 dec Klant bij Ford Broekhuis De Bilt? Geef het snel door aan de sponsorcommissie!

Ford Broekhuis de Bilt sponsort Nova met een sponsorbord en de zogenaamde “clubkas-bonus”. Wat was dat ook al weer? Speciaal voor NOVA-leden, hun gezinsleden en vrienden, maakt Broekhuis per besteding bij de biltse vestiging een bedrag over aan onze clubkas:

– voor iedere verkochte auto 150,- euro
– bij herstel autoschade 25,- euro
– voor onderhoud 15,- euro

Ben je klant van Ford Broekhuis en heb je in 2018 een auto gekocht (nieuw of gebruikt), onderhoud laten uitvoeren of schade laten herstellen? Stuur de sponsorcommissie dan een mailtje met de volgende gegevens;

– kenteken

– factuurdatum

– verkoop, onderhoud of schade (wat van toepassing is)

Stuur uw berichtje naar: sponsorcommissie@kvnova.nl

Zo kan jij NOVA steunen, zonder dat het jou iets kost!

Ben je nog geen klant bij Ford Broekhuis de Bilt? Ga dan eens vrijblijvend kijken naar de eigentijdse Ford-modellen en diverse – scherp geprijsde – gebruikte auto’s, op Weltevreden 12 . De koffie staat klaar!