Laatste thuiswedstrijd selectiespelers

31 mei Laatste thuiswedstrijd selectiespelers

Morgen spelen Nova 1 en 2 hun laatste thuiswedstrijd van dit seizoen. Helaas betekent dit ook de laatste thuiswedstrijd (in de selectie) van een aantal spelers.

Brigit van Brenk verhuist deze zomer naar Alphen aan de Rijn en zal volgend jaar bij Tempo gaan spelen. Tijmen van den Pol gaat zich volgend jaar focussen op zijn master en studentenvereniging. Maarten van Brenk wordt na de zomer de coach en trainer van Dos Westbroek. Job Paauw vertrekt naar HKC Hardinxveld. Lotte Keuning gaat naar Dalto. Richard van der Pas zal algemeen reserve bij Nova blijven, maar stopt als speler in Nova 1. Karin Meijers en Matthijs van der Ploeg gaan in een midweek-team spelen. Tom Rickli neemt na twee jaar afscheid als coach en trainer van Nova 1.

Kom morgen allemaal kijken om deze toppers nog één keer aan te moedigen op het Nova-veld en hen een mooie afscheidswedstrijd te geven.

14:00 uur    Nova 2 – DOS WK 3
15:30 uur     Nova 1 – KVS/Martiem 1