Mededelingen uit het bestuur

11 mei Mededelingen uit het bestuur

Uit het bestuur:

1. Wij zijn benaderd door Hockeyvereniging Voordaan met het verzoek om te onderzoeken of er wellicht een mogelijkheid bestaat dat zij gedurende hun zaalseizoen, december t/m februari, op onze korfbalvelden een blaashal kunnen plaatsen om daar hun zaalwedstrijden en trainingen te kunnen houden.
    Op hun eigen sportvelden krijgen zij dat niet voor elkaar en zij onderzoeken nu andere mogelijkheden.De gesprekken hierover zijn nog in een vroeg stadium en binnen het bestuur hebben wij in eerste instantie afgesproken dat wij aanvullende gesprekken hierover zullen gaan voeren.
    Uiteraard zullen wij jullie over de voortgang hierover blijven berichten.
    Mochten er vragen/opmerkingen hierover zijn schroom dan niet om ons hierover aan te spreken.
  2. De aanleg van de speeltuin laat helaas nog langer op zich wachten. Er is een plan voor de aanleg gemaakt maar de financiën die we daarvoor hebben gereserveerd zijn niet voldoende om die plannen te realiseren. Wij zullen met de betrokkenen verder gaan overleggen wat de mogelijkheden zijn.
    Vanuit enkele leden is nu wel het plan gekomen om dit seizoen nog een Sponsorloop te gaan houden waarbij de opbrengst gebruikt zal worden voor de aanleg van de speeltuin. We zullen jullie op de hoogte houden van dit plan.
  3. Helaas komt het nog regelmatig voor dat na een trainingsavond of speeldag materiaal op het veld blijft liggen en/of dat de materiaalruimte niet is afgesloten. We moeten ons goed realiseren dat het materiaal voor de vereniging een noodzakelijk en kostbaar iets is waar we met z’n allen de verantwoordelijkheid voor hebben om hier zuinig mee om te gaan.
    Graag attentie ervoor dat het laatst spelende/trainende team het materiaal opruimt en de materiaalruimte afsluit.