Nog 45 helpers gezocht voor NL Doet bij Nova | 11 maart

08 mrt Nog 45 helpers gezocht voor NL Doet bij Nova | 11 maart

Groepsfoto NL Doet bwZaterdag 11 maart aanstaande staat het jaarlijkse evenement NL Doet op het programma. Nova heeft hiervoor 50 helpers nodig, maar de teller staat helaas nog maar op 5. We starten om 9.00 uur en gaan tot uiterlijk 12.30 uur door. Heb jij +/- 3 uurtjes tijd om te helpen? Uiteraard wordt er in deze tijd gezorgd voor een kop koffie/thee, iets te eten en een hoop gezelligheid!

NL Doet is een gezamenlijke schoonmaak- en opknapochtend. Afgelopen jaren zijn er veel vrijwilligers (op leeftijd) gestopt. Sommigen van hen kwamen meerdere keren per week! Daarom hebben we nu extra mensen nodig die helpen het clubhuis en terrein weer netjes en goed schoon te krijgen. De vereniging roept al haar leden en vooral ook ouders graag op om bij te dragen aan het bijhouden van ons terrein en clubhuis! We willen tenslotte allemaal nog lang gebruik kunnen maken van onze accommodatie.

Afgelopen jaar waren Nova 3 en Nova A1 uitgenodigd om mee te komen doen en daarnaast hebben de jongste helpers Evelien, Tess en Lynn en heel goed gewerkt. Lynn van der Werve was erg enthousiast over deze opknap- en schoonmaakochtend bij Nova: “Dit is de leukste dag van mijn leven!”. Ze keek toen al uit naar dit jaar.  Nu nodigen wij Nova 4 en Nova 5 uit om hun steentje te komen bijdragen.

Het is simpel werk, wat wel jaarlijks gedaan moet worden en waarbij het resultaat altijd goed zichtbaar is! Rolluiken schoonmaken, ramen zemen, kleedkamers schrobben, speeltuin leeg maken, heggen snoeien, sponsorborden schoonmaken etc. Kortom; Alle hulp is welkom!

Wanneer: zaterdag 11 maart
Waar: Kantine CasaNova, Tweelingen, 3721 WZ Bilthoven.
Van 9.00u t/m 12.30 uur.
Kom ook! Meld je aan door te mailen naar nova.bilthoven@knkv.net