NOVA heeft trainersstaf voor selectie rond

03 mrt NOVA heeft trainersstaf voor selectie rond

Wat een mooi seizoen voor onze selectie had moeten worden is uitgedraaid op een teleurstelling, zoals wel meer dit coronajaar. Met 7 competitiewedstrijden op de teller is het onwaarschijnlijk dat er dit seizoen nog wedstrijden in competitieverband bijkomen.

Op basis van de resultaten, sportieve ontwikkeling en sfeer had de Technische Commissie als uitgangspunt om de huidige spelersgroep en staf te behouden voor volgend seizoen. Gedurende de evaluatie met de selectiespelers bleek al snel dat er veel draagvlak was voor dit voornemen. Wij zijn dan ook blij te kunnen melden dat Pascal Frank (hoofdtrainer NOVA 1), Jasper van Rooijen (assistent-trainer NOVA 1), Fernand Lith (hoofdtrainer NOVA 2) ook volgend seizoen voor onze talentvolle groep staan.

Fernand Lith (l), Voorzitter Pieter Keuning (m), Pascal Frank (r)

Mathijs Pot, die dit seizoen samen met Fernand NOVA 2 trainde, stopt na dit seizoen. Mathijs heeft besloten om volgend jaar geen team te trainen, mede door positieve ontwikkelingen in zijn privéleven. Wij zijn Mathijs erg dankbaar voor zijn bijdrage dit seizoen en hopen hem nog vaak te zien langs de NOVA velden.

Raymond Houtman, die dit jaar de rol van teammanager vervulde, weet nog niet zeker of hij ook volgend seizoen deze rol wilt vervullen. Wij hopen uiteraard van wel!