Nova is VET GOED bezig!

30 sep Nova is VET GOED bezig!

Draag een steentje bij aan het milieu én help Nova! Sinds kort kun je namelijk gebruikt frituurvet inleveren bij Nova. Daarmee verdienen we geld voor de vereniging. Doe jij ook mee? Giet gebruikt frituurvet, bakvet of olie terug in de verpakking of in een lege plastic fles en lever deze in bij de bar.

We willen zoveel mogelijk (frituur)vet en olie inzamelen. Dat hoort namelijk niet in het riool thuis. Het ingezamelde frituurvet wordt gerecycled en kan worden gebruikt om biobrandstof van te maken. Duurzaam en goed voor het milieu! Voor elke ingezamelde kilo frituurvet ontvangt de vereniging een kleine vergoeding. Kijk voor meer informatie over het inzamelen van gebruikt frituurvet op www.vetgoedbezig.nl.