Pizza’s voor Kampioenen | Actie Domino’s Pizza

15 mei Pizza’s voor Kampioenen | Actie Domino’s Pizza

Michel Godefroy (lid van de Sponsorcommissie) en Steven Bakker (voorzitter) verwelkomden de ‘pizzabezorgers’ Johan en Marijn.

Midden op de dag kwamen er zaterdag 2 pizzabezorgers het terrein van NOVA oplopen. Dat waren franchisenemer Johan en medewerker Marijn van Domino’s Pizza De Bilt. Zij deden de aftrap van de pizza-actie ‘Pizza’s voor Kampioenen’!

In een eerder bericht kon je lezen dat Domino’s Pizza De Bilt sponsor is geworden van Nova. Domino’s gaat pizza’s verzorgen voor onze aanstaande kampioenen. Daarnaast bedacht Domino’s een mooie actie om kennis te maken met onze club.

Afgelopen zaterdag kregen alle aanwezige leden en toeschouwers tijdens de wedstrijd van Nova 1 namelijk een kortingspas voor pizza’s. Deze pas is geldig tot en met eind 2023.

Heb je geen pas gehad? Niet getreurd. Ze liggen donderdag 18 mei tijdens het Tienentoernooi bij de kassa in CasaNova.

De Sponsorcommissie van Nova is blij met Domino’s Pizza De Bilt als sponsor van NOVA!