Rabo clubsupport gaat weer van start

20 sep Rabo clubsupport gaat weer van start

Al jaren doet NOVA mee met Rabo ClubSupport. Met Rabo ClubSupport investeert Rabobank een deel van haar winst in lokale clubs en verenigingen. Rabobank Rijn en Heuvelrug, waar onze regio onder valt, stelt dit jaar € 150.000,- beschikbaar om te verdelen.

Alle leden van de Rabobank worden vanaf 4 oktober uitgenodigd om te stemmen voor hun favoriete verenigingen. Als je al lid bent van de Rabobank hoeft je op dit moment niets te doen. Als je wel een rekening hebt bij de Rabobank maar nog geen lid bent moet je nu in actie komen om straks een stem te kunnen uitbrengen!

Meld je nu aan (gratis en zonder verplichtingen) als lid van de Rabobank zodat je vanaf 05 oktober je stem kan uitbrengen op NOVA:

Vraag nu je Rabobank Lidmaatschap aan!

Ieder Rabobank-lid in onze regio mag op NOVA stemmen! Vergeet dus niet je burenfamilie en vrienden te vragen ook vast lid te worden om vanaf 04 oktober te stemmen op NOVA!

Van 4 oktober t/m 25 oktober kunnen zij via een stemsite hun stem uitbrengen op de deelnemende verenigingen. Ieder lid ontvangt 3 stemmen. Alle stemmen moeten worden verdeeld. Hoe meer stemmen, des te meer geld voor NOVA.

Ook dit jaar gaan we samenwerken met 2 andere verenigingen uit onze gemeente. De stemmen die je nog over hebt na het stemmen voor NOVA kan je dan mooi inzetten voor die 2 verenigingen. De leden van die verenigingen doen hetzelfde voor NOVA! Zo profiteren alle 3 de verenigingen van elkaars stemmen!

Vorig jaar hebben we 1190 euro opgehaald. Laten we kijken of dat dit jaar 1500 euro kan worden!