Rabo ClubSupport gaat weer van start!

19 jul Rabo ClubSupport gaat weer van start!

Al jaren doet NOVA mee met Rabo ClubSupport (voorheen Rabo Clubkas). Met Rabo ClubSupport investeert Rabobank een deel van haar winst in lokale clubs en verenigingen. Rabobank Rijn en Heuvelrug, waar onze regio onder valt, stelt dit jaar € 150.000,- beschikbaar om te verdelen.

Alle leden van de Rabobank worden vanaf 27 september uitgenodigd om te stemmen voor hun favoriete vereniging. Als je al lid bent van de Rabobank hoeft je op dit moment niets te doen. Als je wel een rekening hebt bij de Rabobank maar nog geen lid bent moet je nu in actie komen om straks een stem voor NOVA te kunnen uitbrengen!

Je hebt nu de kans op je (gratis en zonder verplichtingen) aan te melden als lid van de Rabobank zodat je vanaf 27 september je stem kan uitbrengen op NOVA:

Vraag nu je Rabobank Lidmaatschap aan!

Ieder Rabobank-lid in onze regio mag op NOVA stemmen! Vergeet dus niet je buren, familie en vrienden te vragen ook vast lid te worden om vanaf 27 september te stemmen op NOVA!