Rutger verrast met bondsscheidsrechters-tenue

02 jan Rutger verrast met bondsscheidsrechters-tenue

Tijdens de Nieuwjaarsborrel in ons clubhuis CasaNova werd Rutger Kuus naar voren geroepen. Namens NOVA overhandigde Penningmeester Pieter Keuning hem een cadeau. Hij werd verrast met het officiële KNKV scheidsrechters-tenue. Twee weken geleden is Rutger – na 1 wedstrijd al – geslaagd als Bondsscheidsrechter namens NOVA. Het werd extra spannend gemaakt omdat de examen-fluitwedstrijd 20 minuten later begon. Wij hoefden gelukkig niet lang te wachten om hem hierin te stralen, want hij showde het shirt direct !

Rutger bedankte nadrukkelijk Vincent Baas en Andreas Schippers voor de goede begeleiding. Ook gaf hij aan het erg leuk te vinden om samen met Melvin van Kempen dit traject aan te gaan.

Gefeliciteerd Rutger! NOVA is erg trots dat je nu ook lid bent van het KNKV scheidsrechterscorps!

Rutger showt zijn Bondsscheidsrechters-shirt: