3 september Openingsdag met BBQ en feestje

31 aug 3 september Openingsdag met BBQ en feestje

Zaterdag 3 september start NOVA het korfbalseizoen met de Openingsdag! Deze dag trappen we af met met het openingstoernooi om zo met je teamgenoten weer samen in beweging te komen. Na afloop kun je deelnemen aan een heerlijke BBQ. We sluiten de dag af met een ouderwets gezellig Novafeestje.

Speelschema
De eerste wedstrijden starten om 8.45 uur en de laatste wedstrijd zal rond 18.30 uur zijn afgelopen. Sommige teams spelen een driekamp, andere een normale wedstrijd. Het wedstrijdschema (inclusief scheidsrechters) vind je hier.

Let op: sta jij ingedeeld om te fluiten, maar kan je niet? Probeer dan zelf vervanging te regelen en geef de wijziging door via scheidsrechter@kvnova.nl.

Eten
Gedurende de hele dag kun je onder andere genieten van lekkere wafels en de daghap. Vanaf 18.30 uur sluiten we de dag af met een heerlijke BBQ. De BBQ bestaat uit verschillende soorten vlees, salades, brood en sauzen. De kosten voor de BBQ zijn €11,- of €7,50 per persoon. Je kunt je tot en met 30 augustus aanmelden voor de BBQ via deze link.

Gezellige avond met muziek
Na de BBQ worden de tafels en stoelen aan de kant geschoven en gaan de boxen aan. Tijd voor een gezellige avond met muziek!

Jouw hulp is nodig
Deze dag kan natuurlijk niet zonder hulp georganiseerd worden. Wil je ons komen helpen? Geef je dan op via dit formulier. Alle hulp is welkom!

Vragen
Heb je nog vragen en/of opmerkingen mail dan naar toernooi@kvnova.nl. Of spreek ons aan.

Wij kijken ernaar uit!

Namens de organisatie van het toernooi,
Manon, Tessa, Annabelle, Nici en Lotte