Tussenstand verkochte loten Grote Clubactie #2

30 sep Tussenstand verkochte loten Grote Clubactie #2

Tussenstand #2: in totaal hebben onze leden 693 online loten verkocht. Wat een prestatie van jullie allemaal! Hieronder vind je een overzicht met het aantal online verkochte loten per lid. Loten die verkocht zijn via het boekje zijn nog niet meegeteld, die loten tellen we later.

NOVA 3:  10
A1: Fenne 5, Yaelle 2,
B1: Jolique 6, Linne 16, Aimy 8, Merel 3
C1: Lynn 62, Tess 28, Max 30, Jetske 49, Misha 22, Evi 29, Joran 10, Joep 17, Madelief 8
D1: Rebecca 7, Anouk 16, Anne 16
E1: Jaro 3, Yentl 43*, Dries 18, Simon 23, Iris 9*, Suzette 34, Minke 14
F1: Jet 33, Naud 14, Daan 3, Fenne 22
F2: Demi 24
F3: Linde 3
Kangoeroes: Jens 2, Caithlynn 19, Lenna 3, Max 31, Marijn 2, Tom 8, Lexie 22*, Rhaysa 9, Faas 9

*Aantallen verschillen met vorige week. Wordt uitgezocht.

Lees hieronder een leuk berichtje van Lynn. Zij wist vorig jaar 164 loten te verkopen!

Lieve allemaal,

Wat fijn dat jullie allemaal zo goed meedoen met de verkoop van de clubloten van de Grote Clubactie voor NOVA! In de brief van NOVA staat dat je geld kan verdienen als je veel loten verkoopt. Dat is leuk!

Maar wisten jullie dat er vanuit de Grote Clubactie ook winacties zijn voor de verkopers? Als je 20 loten of meer verkoopt, krijg je bijvoorbeeld kortingsbonnen voor dagjes uit en als je meer dan 40 loten hebt verkocht, kan je meedoen aan de kids-verkoop wedstrijd waarmee je gave prijzen kan winnen. En als je een filmpje maakt op TikTok, Facebook of Instagram met #groteclubactie maak je kans op een Nintendo switch.

Er is ook een teamprijs ter waarde van 2.000 euro voor nieuwe sportkleding en sportartikelen voor het hele team als je team meer dan 100 loten verkocht heeft! Je kan je voor deze verkoop wedstrijden opgeven via de website van de grote clubactie: www.clubactie.nl/winacties.

Denk je dat je geen kans maakt? Jawel hoor, ik heb ook een keer iets gewonnen. Er zijn heel veel prijzen, dus doe allemaal je best en geef je op!

Groetjes, Lynn van der Werve

Vragen over de Grote Clubactie? Neem contact op met Helen Wennekes: helenwennekes@icloud.com/ 06-27377117