Tussenstand verkochte loten Grote Clubactie #6

28 okt Tussenstand verkochte loten Grote Clubactie #6

Tussenstand #6: na toevoeging van de verkochte loten in de boekjes staat de teller nu op 991 verkochte loten. Zouden we over de 1.000 gaan? Hoe dan ook, hebben we nu al een fantastisch resultaat! Het einde is bijna in zicht, want deze of volgende week moet iedereen de boekjes weer inleveren. Dat kan bij je trainer of bij Helen.

Winacties
Denken jullie er aan om je in te schrijven voor de winacties van de Grote Clubactie? Dit kan via www.clubactie.nl/lotenverkopers/win-acties. Je kan jezelf opgeven, maar ook je team als er meer dan 100 loten per team verkocht zijn. De teams die hiervoor in aanmerking komen zijn de C1, E1, F1 en de Kangoeroes.

Vragen?
Ben je benieuwd hoeveel loten jij al hebt verkocht of heb je een andere vraag over de Grote Clubactie? Neem dan contact op met Helen: helenwennekes@icloud.com/ 06-27377117.

Verkoop jij nog snel je laatste loten?