Uitnodiging Jeugdkampioenen | B1, D1, E1, E2, F1

12 jun Uitnodiging Jeugdkampioenen | B1, D1, E1, E2, F1

Hierbij de uitnodiging voor de jeugdkampioenen. Dit jaar zijn dit de B1, D1,E1,E2 en F1. Deze teams inclusief coaches/ trainers worden 26 juni verwacht in hun sportkleding voor het Sportgala.

SPORTGALA VAN DE JEUGDKAMPIOENEN 2018/2019

Op woensdag 26 juni organiseren de Biltse Sport Federatie en de gemeente De Bilt voor de 3e keer het “Sportgala van de Jeugdkampioenen” op de sportvelden van SVM, Dierenriem 4 in Maartensdijk van 16.00 tot 19.00 uur.
Ditmaal met medewerking van Tennisvereniging Tautenburg en Korfbalvereniging Tweemaal Zes.

Thema’s dit jaar:

1. “Kennismaken met andere sporten”
  2. “Test je behendigheid op verschillende attracties”

Het wordt een sportief evenement, dus kom in sportkleding. Wij zorgen voor lekkere hapjes, drankjes en alle jeugdkampioenen krijgen een medaille van burgemeester Sjoerd Potters en wethouder Madeleine Bakker.

Van de huldigingen van de jeugdkampioenen wordt een foto gemaakt om in je eigen clubhuis op te hangen.