Uitnodiging Jubileum Korfbalvereniging NOVA

24 mei Uitnodiging Jubileum Korfbalvereniging NOVA

Hieronder staat de uitnodiging. Alle informatie over de dag, het precieze programma en de indelingen vind je in dit bericht

Op zaterdag 24 juni 2023 viert Korfbalvereniging NOVA het 33-jarig jubileum! Jij als lid, oud-lid of relatie bent van harte welkom om dit feestelijke moment mee te vieren. De hele dag zijn er verschillende activiteiten voor jong en oud.

De Jubileumcommissie heeft een mooi programma samengesteld. Dit programma is bedoeld om zoveel mogelijk interactie met elkaar te hebben. Natuurlijk sportief, maar vooral sociaal!

Programma:
11.00 – 14.00 uur: Jeugdactiviteiten met luchtkussens, spellen, schminken en meer
13.00 – 16.00 uur: Jeu de boules toernooi
14.00 – 17.00 uur: Mixtoernooi
17.00 – 20.00 uur: Borrel met foodtrucks, livemuziek en een photobooth
20.00 – 20.30 uur: Pubquiz met vragen over de geschiedenis van Nova
20.30 – 00.30 uur: Afsluitend feest onder begeleiding van ‘de DJ’s van toen

We willen iedereen vragen om zich en/of zijn/haar kinderen aan te melden via dit aanmeldformulier. Dit voor de inkoop van eten, drinken en materialen voor de activiteiten. Op het aanmeldformulier kun je je per onderdeel aanmelden, zodat je alleen meedoet aan de activiteiten waarin jij interesse hebt.

We kijken uit naar een fantastische Nova-dag waarop we zoveel mogelijk (oud-)leden hopen te verwelkomen. Huidige leden hebben een mail gekregen en de oud-leden of relaties waarvan we een mailadres hadden. Maar er ontbreken er natuurlijk nog een hele hoop. Zeker van leden van het eerste uur. Je zou ons enorm helpen om oud-teamgenoten ook zelf uit te nodigen en ze deze uitnodiging (met het aanmeldformulier) door te sturen.

We hopen je 24 juni 2023 te zien bij Nova!

Feestelijke groeten,
Het bestuur van Nova