Uitwedstrijd? Mondkapje op in de auto

19 aug Uitwedstrijd? Mondkapje op in de auto

Zaterdag gaan we eindelijk weer wedstrijden spelen tegen andere clubs. Super leuk natuurlijk! Nog even een aandachtspunt: in het protocol staat dat voor het rijden naar uitwedstrijden iedereen vanaf 13 jaar in de auto verplicht een mondkapje moet dragen! Dit geldt dus ook al voor aankomende zaterdag.

Zorg dat je altijd een mondkapje in je tas hebt zitten. Mocht je onverhoopt je mondkapje zijn vergeten, dan liggen er mondkapjes bij NOVA. Gebruik hiervan is echt alleen in geval van nood en we rekenen 1 euro per mondkapje.

Zo doen we er alles aan om onze eigen veiligheid, die van de ouders die rijden en onze tegenstanders, te garanderen.

Alvast bedankt voor jullie medewerking en vooral: veel plezier en succes zaterdag!