Wanneer ben jij ‘Team van de Week’?

18 nov Wanneer ben jij ‘Team van de Week’?

unspecifieds6awom8bBeste (ouders van) kangoeroes, F-, D- en C-teams,

Altijd al een keer dat spannende gevoel willen hebben dat de spelers van NOVA 1 meemaken bij het oplopen voorafgaand aan een wedstrijd? Dat kan! Tijdens de thuiswedstrijden in de zaal gaat NOVA 1 namelijk weer oplopen met het ‘Team van de week’. Wanneer jij met je team aan de beurt bent zie je in onderstaand schema.

Wat gaat er precies gebeuren?
Een half uur voor aanvang van de wedstrijd wordt je verwacht aanwezig te zijn, waarbij je ouders uiteraard ook welkom zijn! Je wordt ontvangen door de dames van de B1, krijgt wat te drinken, er wordt geloot wie ‘Pupil van de week’ wordt en je mag even inschieten. Daarna maak je kennis met dunspecifieda0ywgucue speler/speelster waarmee je gaat oplopen en wordt je aangekondigd door de speaker. Hand in hand met de speler/speelster loop je in je korfbaltenue mee op met de hoofdmacht van NOVA. De Pupil van de week mag vervolgens de eerste bal gooien waarmee de wedstrijd is begonnen.

Meenemen
Je Nova-shirt, je ouders en natuurlijk toeters en bellen om NOVA 1 aan te moedigen.

Wanneer ben jij met je team aan de beurt?

unspecifiedai2mstuk

Datum Tijdstip wedstrijd Team vd week Tijdstip aanwezig
26 november 17:50 uur NOVA C1 17:30 uur
10-december 17:10 uur NOVA F1 16:40 uur
17-december 16:40 uur NOVA F2 16:40 uur
21-januari 16:40 uur NOVA C2 16:10 uur
4-februari 15:30 uur kangoeroes 15:00 uur
11-maart 15:55 uur NOVA D1 15:25 uur

Zet jouw ‘Team van de week’-datum thuis op de kalender en geef hem door aan je ouders. Tot bij NOVA!