Wesley Metz behaalt bondsscheidsrechters-diploma

23 okt Wesley Metz behaalt bondsscheidsrechters-diploma

Op zaterdag 12 oktober sloot Wesley Metz zijn opleiding tot bondsscheidsrechter af met een examen, waarvoor hij slaagde. Vanuit de KNKV heeft Wesley inmiddels het certificaat ontvangen. Wesley werd tijdens zijn opleiding vanuit NOVA ondersteund door Rudi Wilhelm.

Wesley treedt met het behalen van zijn certificaat toe tot het ‘scheidsrechterskorps’ van NOVA die bij andere korfbalclubs wedstrijden fluiten.

De andere bondsscheidsrechters van NOVA zijn naast Wesley: Rudi Wilhelm, Andreas Schippers, Melvin van Kempen, Vincent Baas, Jaco Schippers en Rutger Kuus.

Heb jij ook interesse om je scheidsrechter-diploma te halen, of wil je meer weten over het fluiten van wedstrijden? Neem dan contact op met jaco_schippers@hotmail.com.