Woon een TV Uitzending bij en verdien geld voor NOVA

22 jan Woon een TV Uitzending bij en verdien geld voor NOVA

Sinds dit seizoen speelt Giovanni Sturkenboom bij NOVA. Giovanni is eigenaar van het bedrijf STENT Casting en altijd op zoek naar publiek voor verschillende televisieprogramma’s. Denk hierbij aan diverse programma’s: sport, entertainment, dagelijkse talkshows en meer.

Een aantal weken geleden heeft Giovanni de sponsorcommissie van NOVA benaderd met een idee; Wat als NOVA leden zich aan kunnen melden als publiek bij televisieprogramma’s en daarmee geld kunnen verdienen voor de club?

Dat zit zo!

Publiek bij televisieprogramma’s krijgt vaak een vergoeding voor hun aanwezigheid. De vergoeding die NOVA leden krijgen om bij een televisieprogramma aanwezig te zijn wordt volledig uitbetaald aan NOVA. De vergoedingen voor publiek zitten varieert vaak tussen de €20,- tot €45,- per persoon, op seizoenbasis kan dat dus flink aantikken!

Lijkt jou, je vrienden, familie of teamgenoten het leuk om een keer bij een televisieprogramma aanwezig te zijn? Meld je dan nu aan!

Hoe werkt het?

Door je via de bovenstaande link aan te melden kom je in het systeem van STENT Casting te staan. Hiermee krijg je automatisch uitnodigingen om je als publiek aan te melden bij verschillende televisieprogramma’s.

Geef jij je op voor een televisieprogramma op de website van STENT Casting, vermeld achter jouw achternaam de naam van NOVA. Bijvoorbeeld: ‘’Ben Jansen-NOVA”. Dan weet men bij STENT dat de vergoeding naar NOVA overgemaakt moet worden.

Zo heb jij een leuke middag en/of avond en steun je ook nog eens NOVA!